עורך דין גירושין

גירושין  |  בתי המשפט ובתי הדין  |  הסכם גירושין  |  גט פיטורין  |  סרבני גט  |  התרת נישואין  |  גירושים בהסכמה

מדוע אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין ? וכיצד ?

הליכי גירושין, בין שאנחנו אוהבים את זה ובין שלא, יכולים להגיע לנקודות מאוד קשות שבהן בני הזוג פשוט לא מסוגלים לתקשר ביניהם. בני הזוג אינם מסוגלים להבין זה את זה, ולא מסוגלים להגיע להסכמה באף נושא, גם לא בנושאים הקטנים ביותר. במקרים כאלה, ישנה חשיבות רבה לכניסת גורם חיצוני שייצג את כל אחד מן הצדדים ויוכל להביע את הדברים בצורה קונקרטית ובלי רגשות. מן הסתם, רצוי שאותו גורם ידע גם על מה הוא מדבר, ידע מה לעשות, מה הוא יכול להשיג, וכיצד לפעול לטובתו של הצד שהוא מייצג.

לפתור קונפליקטים בצורה מקצועית

בהליכי הגירושין עצמם, ובשנים שלאחר מכן, יכולים להיווצר אין ספור מצבים של קונפליקט שהצדדים לא מסוגלים לפתור בעצמם. מצבים אלה יכולים לגרום לסכסוך על גובה מזונות ילדים, סביב המשמורת על הילדים, חלוקת הרכוש ונושאים רבים אחרים שיכולים לגרום סבל רב לשני הצדדים. קונפליקטים אלה יכולים להיות כל כך קשים עד כדי כך שצד אחד יתלונן על אלימות במשפחה, או ינסה להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לצד השני, רק בכדי לגרום לו סבל, ולעשות את מה שהוא מרגיש כתגובה הראויה לסבל אשר נגרם לו עצמו.

מצבים שאי אפשר להתמודד איתם באופן עצמאי

היכולת שלנו כאנשים פרטיים להתמודד עם תלונת שווא על אלימות במשפחה, או עם מצב שבו אנחנו מקבלים הודעה על צו עיכוב יציאה מהארץ הינה מוגבלת מאוד ללא הידע אשר נדרש לטיפול במצבים אלה. כדוגמה נוספת, אפשר להזכיר מצב שבוא אם אינה מאפשרת לאב לראות את ילדיו, או שהיא נוקטת בטקטיקות נלוזות כדי לפגוע במערכת היחסים של האב עם ילדיו.

הנציגים שלכם מתחילת התהליך ועד סופו

עורך דין גירושין יכול אמנם לספק לכם את השירות המשפטי בכל הערכאות אשר קשורות לדיני משפחה ולפעול לטובת המטרה שלכם ולמען הצדק. אך באידאה שהינו גוף אשר אמון על זכויות הגבר במשפחה, תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת גם הדרכה, גישור, וגם הפנייה לעורך דין גירושין מומחה לשם מיקסום הזכויות שלכם בתהליך הגירושין מתחילת הדרך ועד סופה.

גירושים בהסכמה

סגור לתגובות.